onsdag den 10. april 2013

Countdown

I anledning af at tiden for min hjemrejse nærmer sig får i lige et indlæg med nogle af mine yndlingsmomenter hernedefra. Ikke så meget tekst for en del af det har jeg skrevet om tidligere. er i gang med at gå igennem de usigeligt mange billeder jeg har - glæder mig til at kunne dele endnu flere billeder med folk i DK men synes ikke at nogen skal snydes - så enjoy! Jeg har været så mange skønne steder men i denne omgang får i lige den mere sociale dimension; billeder af nogle af de fantastiske mennesker som jeg ønsker at hylde; for de har gjort mit ophold hernede unikt. Jeg ligger i min seng, er træt og burde gå ud og nyde solen mens den er her - men lige nu står den på billedgennemgang og "Arabiske stemmer" - et P1 program der er rigtigt fint og anbefalelsesværdigt!



Annettes afskedstur til Ein Gedi i slutningen af januar. Det har været hårdt at skulle sige farvel - og nu står vi selv og skal af sted og kan ikke helt forstå det!

Nytårsaften - der blev danset til vi ble smidt ud af diskoteket!

"Familien" nytårsaften på French Hill - kan stadig næsten smage whiskeysovsen Hr. Pastor!
Umiddelbar kærlighed i køkkenet hos Ollekollerne - lige midt i salatproduktionen

Socialt samvær med missionspiloterne her i sidste uge. Hvor har vi haft mange gæster og hvor har det været dejligt at vi har haft mulighed for at åbne vores hjem for vores nære.

Fis og ballade; har fået fat i noget af min barnlighed og det er simpelthen så skønt
Andreas; dejligt at få lov at følge med i hans udvikling - sådan et fantastisk lille menneske i en fantastisk familie der står som et forbillede til efterfølgelse.

Sushi og snak med Katrine i søndags - Hvor har jeg delt unikke stunder med mange mennesker hernede - er dybt taknemmelig
Afskedsfest for Rikke og jeg i mandags - der blev lavet alternativt skuespil med prinsessekroner, en fe, 2 hippier i ørkenen og sjove parykker - Tak til alle indslagene - det var en uforglemmelig aften.
Jeg er begyndt at pakke; det bliver rigtigt mærkeligt at kigge tilbage på et tomt værelse men det er også ok - nye eventyr venter forude men jeg er sikker på jeg kommer tilbage til Israel - der er stadig mange ting jeg ikke har set!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar